Квартет-а-тет
12+

на музику Ада Мааса
балет на 1 дію

0:25
25 хв
лібрето, хореографія, постановка
заслужений діяч мистецтв України
сценографія
заслужений діяч мистецтв України
сценографія
асистенти хореографа
художник світла
звукорежисер
заслужений діяч мистецтв України

Диригент і музичний педагог Ад Маас донедавна жив у нідерландському місті Ейндховен й утворив там насичене музичне життя з неабиякими регулярними фестивалями та потужними проектами. Ейндховенський «Парктеатр» замовив театру «Київ Модерн-балет» виставу - Ад Маас спеціально для цього написав драйвову річ: квартет для чотирьох віолончелей. Коли переглядаєш виставу «Квартет-а-тет», котру танцюють двоє дівчат та двоє юнаків, постійно тримаєш в умі, що корпус віолончелі за формою - один в один людське тіло, й голоси такі самі. А ці четверо на сцені намагаються щось сказати й обривають одне одного на півслові, навіть заліплюють рота плівкою.

Одну частину їхнього життя зі складними стосунками ми бачимо як вона є, а друга виглядає як дивовижна, загадкова, навіть чарівно-фантастична - через те, що відбувається за напівпрозорою завісою. Четверо людей дуже швидко опиняються то тут, де панує сучасна хореографія, то там, де вмить утворюється театр тіней з його силуетними метаморфозами. Намагаються звідти втиснутись сюди. В будь-який спосіб подолати цю легку тканину, але так, щоб вона залишилась там де є.

За співпадінням, прем'єра вистави відбулася саме тоді, коли у Києві один за одним гастролювали декілька видатних театрів тіней з різних країн. Раду Поклітару подивився й заключив: «Зі світловим обладнанням вони працюють спритніше за нас, проте ми набагато краще за них рухаємось».

Прем'єра вистави відбулася 24 та 26 червня 2010 року.

 

Детально про виставу
Купити квиток

Con tutti i strumenti

дивертисмент сучасної хореографії

«З усіма інструментами» - говориться у назві дивертисменту, а це означає, що інструментів повинно бути багато. Навіть, якщо під інструментами мати на увазі різних хореографів. Або їх намагання робити щось неабияке у хореографії.

Більшість артистів «Київ Модерн-балету» - випускники хореографічних факультетів. А це означає, що вчилися вони не лише танцювати, а й робити власні постановки від задуму до сценічного показу - власними силами або влаштовуючи репетиції з друзями. Однак лише робота в театрі робить дипломованого фахівця професіоналом. Раду Поклітару після кожної прем'єри каже, що творить нарівні з артистами - в його виставах багато нюансів дійсно віднайдено, буквально навпомацки створено самими танцівниками в балетній залі. Але у декого не просто диплом, а справді мислення хореографів і бажання втілити свої ідеї, відточені «під наглядом» художнього керівника, і дебютувати з ними на великій сцені. Тож театр «Київ Модерн-балет» - це ще і певною мірою лабораторія сучасної хореографії.

Та й у самого Раду Поклітару не злічити хореографічних мініатюр, і постійно виникають нові. А тому кілька разів за сезон в репертуарній афіші з'являється рядок «дивертисмент сучасної хореографії». Цей дивертисмент складається зі скетчів або сюжетів розміром із хорошу пісню. Зазвичай їх 7-8, і кожен раз добра половина з них - сюрприз.

Детально про виставу
Купити квиток